2021-03-24 14:31Pressemeddelse

Arriva har valgt Kansas som ny leverandør af uniformer til deres buschauffører

Arrivas buschauffører har fået ny uniform!

Read english version below.

Arriva Danmark har valgt Kansas A/S som ny leverandør af uniformer til deres buschauffører. I tæt samarbejde med Arriva har vi udviklet en komplet ny kollektion. Et samarbejde som vi hos Kansas er stolte af, da der har været fokus på brugen af ny metervarer for at forbedre kvaliteten og komforten i de nye uniformer. Kansas lancerede den nye Arriva webshop 9. Februar, hvor Arrivas chauffører fremadrettet kan bestille deres uniformsdele.

"Kansas er et rigtig godt navn inden for arbejdstøj, så vi er glade for og stolte over, at vi nu har indgået et leverandørsamarbejde med Kansas. For Arriva er det vigtigt, at man hver dag kan gå på arbejde og føle sig stolt og komfortabel, og her spiller uniformen en stor rolle. Derfor har Arrivas uniformsudvalg også brugt det sidste halve år på at finde den helt rigtige leverandør, der lever op til de krav, vi har. Og det må man sige, at Arrivas uniformsudvalg har gjort godt." - Torben Hansen, Busdirektør i Arriva.

Vi takker for tilliden og glæder os til samarbejdet.

➡️ Er du nysgerrig på at høre mere omkring vores Kansas Solution løsninger? Så kan du læse mere her: https://lnkd.in/eVtq4qG

Arriva Bus drivers have a new uniform!

Arriva Danmark has selected Kansas A/S as their new supplier for uniforms in the Bus division. In close cooperation with Arriva, we have developed an entire collection for their bus drivers. A very interesting cooperation where we have focussed on new fabrics to improve the quality and comfort in the new uniforms. Kansas launched the new customised Arriva web shop on February 9th which enables the employees to order their uniforms online.

"Kansas has a really good name within workwear, so we are happy and proud to have signed with Kansas. For Arriva it is very important for the employees to feel comfortable in and proud of the uniform every day at work. To ensure the best uniforms for our employees, our uniform counsel has been working for the last year to find the right supplier for the Arriva uniform. A supplier who will understand the specific needs we have. I can say, the counsel have done well." - Torben Hansen, Managing director, Arriva.

We would like to thank Arriva for the trust they place in us, and we look very much forward to this cooperation.

➡️ Are you curious to hear more about the work we do in Kansas Solutions? You can read more here: https://www.kansasworkwear.com/en/kansas-solutions

Om : En del af Hultafors Group

Om Fristads, Kansas og Leijona Fristads, Kansas og Leijona er blandt de førende mærker inden for arbejdstøj til byggeri og konstruktion, industri og service på deres respektive markeder i Sverige, Danmark og Finland. Derudover eksporteres de tre brands til Europa. Fristads, Kansas og Leijona har over 600 ansatte og en samlet årlig omsætning på ca. 1,2 mia. svenske kroner. Arbejdstøjet fra de tre brands er af høj kvalitet og er udviklet i tæt samarbejde med slutbrugerne og altid med fokus på innovation og bæredygtighed. Om Hultafors Group Hultafors Group er en af Europas største virksomheder indenfor arbejdstøj, fodtøj, hovedbeskyttelse, håndværktøj, værktøjsbælter og stiger til professionelle. Produkterne er udviklet, produceret og markedsført som deres egne mærker og er tilgængelige hos førende distributører på omkring 40 markeder med vægt på Europa og Nordamerika. Hultafors Group har mere end 1.000 medarbejdere, og omsætningen i 2020 udgjorde 3,6 mia. svenske kroner.

Maria Skau Madsen
Marketing Manager, Denmark